3-1-4-1 شهر آفتاببدون دسته بندی

نمایشگاه اتماک آیفارم پربارتر از قبل برگزار شد

Atmak ifarm" exhibition held with more participants and visitors"

این نمایشگاه امسال ، با شرکت کننده‌ها و بازدیدکننده‌های بیشتر  در شرایطی برگزار شد که خاطرات نمایشگاه قبلی برایشان رضایت‌بخش نبود ، ولی حضور تولیدکنندگان و تأمین‌کنندگان ادوات و نیرو محرکه از یک سو و شرکت‌کنندگان جدید شامل وسایل و تجهیزات باغبانی ، تولیدکنندگان بذر ، نهال و گلخانه‌سازان و برای اولین بار تعدادی از طراحان و سازندگان پهبادهای کشاورزی ، تنوع خاصی را به این نمایشگاه داده بود.

در مراسم افتتاح نمایشگاه ، معاون امور باغبانی ، رئیس مرکز توسعه مکانیزاسیون و تعداد انبوهی از کارشناسان و مدیران زیر مجموعه هر دو ارگان و نیز حضور مجدد هیأت ایتالیایی و نویدهای هر کدام از سخنرانان برای حمایت از سازندگان داخلی و واردکننده‌های تجهیزات الگوئی ، باشور و حال انگیزه‌سازتری را در این نمایشگاه ایجاد کرده بود.

شرکت برساز رویداد پارس برگزارکننده این نمایشگاه طی برنامه‌های از پیش تعیین شده ، هر روز تعدادی اتوبوس پر از بازدیدکنندگان حرفه‌ای را برای بازدید از این نمایشگاه به عهده گرفته بود. مضافاً اینکه امسال ، تعدادی از تجار کشورهای منطقه از جمله عراق ، سوریه ، افغانستان و … در این نمایشگاه حضور یافته بودند و خواهان خرید محصولات ایران بودند.

مدیر نمایشگاه شهر آفتاب نیز در سخنان مبسوط خود از آینده درخشان این مجموعه بزرگ و مدرن نمایشگاهی سخن گفت و هدف از حمایت از برگزاری نمایشگاه‌های کشاورزی را ، تجارت و سودجوئی ندانست و اظهار امیدواری کرد که نمایشگاه‌های آینده ، پرباتر از گذشته و حال باشند.

آنچه در صفحات دیگر ملاحظه می‌فرمایید ، چکیده صحبت‌های مسئولان بخش دولتی و خصوصی و تحلیل‌های به عمل آمده است که نظر علاقه‌مندان حاضر و غایب را به آن جلب می‌کنیم ، ضمن آنکه شرکت کننده‌ها ، انگیزه حضور پر هزینه خود را در این نمایشگاه‌ها ، بیشتر عشق و تبادل نظر با همتاهای خود و بازدیدکنندگان تخصصی و حرفه‌ای می‌دانند که البته نوآوری‌های نمایشگاه نیز بر ارزش برگزاری آن افزوده بود.

 

آبان 98-سال 40-شماره 479-ص 3

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا